The Last Worker
The Last Worker to wciągająca przygoda narracyjna skupiająca się na samotnym pracowniku, który walczy o przetrwanie w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie. Ta gra stanowi unikatowe połączenie symulacji pracy i strategicznej skradanki.
Gra osadzona jest w samotnym, przytłaczającym, ale dziwnie pięknym środowisku, z postaciami zaprojektowanymi przez legendę komiksów – Micka McMahona.
Kurt pracuje dla największego na świecie sprzedawcy i musi wybierać między kapitalizmem a aktywizmem. Poświęcił swoje życie pracy, ale jego lojalność zostaje wystawiona na próbę, gdy grupa aktywistów prosi go o obalenie Jüngle od środka.
Na co dzień Kurt porusza się na pokładzie swojego latającego firmowego JünglePoda i korzysta z wielofunkcyjnego JüngleGuna, wysyłając niezliczoną ilość produktów z centrum realizacji wielkości zatopionego Manhattanu.
Kurt (któremu głosu użycza Ólafur Darri Ólafsson) poświęcił całe życie Jüngle, a jego jedynym towarzyszem jest robot o imieniu Skew (Jason Isaacs). S.P.E.A.R., grupa aktywistów, prosi Kurta o pomoc w obaleniu Jüngle od środka. Kurt odkrywa wtedy mroczne sekrety swojego pracodawcy.
Ręcznie malowane postacie i środowiska 3D, oparte na projektach legendy komiksu – Micka McMahona (Sędzia Dredd, 2000 AD).