The Legend of Heroes: Trails into Reverie
Jaki los czeka tych trzech nieszczęśników? Skorzystaj z systemu Trails to Walk, aby przełączać między Reanem Schwarzerem, Lloydem Banningsem oraz zamaskowanym „C” i zdecyduj o losie głównych bohaterów oraz najważniejszych lokalizacji w Zemurii. Wypróbuj dopracowany taktyczny system walki z nowymi funkcjami, jak United Front, i odkryj nowych sojuszników oraz wyzwania czekające na Ciebie w murach True Reverie Corridor!
Przeplatające się losy trzech bohaterów Zemurii zostaną przesądzane w tej klimatycznej części serii The Legend of Heroes! Podążaj śladami bohatera wojennego Reana Schwarzera, wyzwoliciela Lloyda Banningsa oraz zamaskowanego, tajemniczego „C” i z łatwością przełączaj między nimi dzięki systemowi Trails to Walk.
– Lloyd Bannings, dowódca jednostki Special Support Section należącej do policji w Crossbell, musi znowu podjąć walkę o wolność swojego miasta, gdy uroczyste obchody niepodległości Crossbell zostają niespodziewanie przerwane przez ponowne pojawienie się dawnego zagrożenia.
– Po złamaniu klątwy Great Twilight, ereboński bohater, Rean Schwarzer i jego uczniowie wracają do normalnego życia na kampusie. Niestety, pokój okazał się ulotny i wkrótce zostaje zakłócony pojawieniem się nowego zagrożenia.
– Gdy były gubernator Crossbell nagle wraca i zaczyna rościć sobie prawo do miasta-państwa, cztery postaci wyruszają na sekretną misję, by zbadać jego poczynania. Ich zamaskowany lider – „C”, wydaje się korzystać z tego samego kryptonimu, co przywódca Imperial Liberation Front. Ale w jakim celu?
Trzy szlaki: Poznaj trzy różne historie i przełączaj się między nimi, kiedykolwiek zechcesz, dzięki systemowi Trails to Walk. Dodatkowo masz do odkrycia interesujące epizody poboczne, które rozwiną postacie oraz świat Zemurii.
Zaduma nad rzeczywistością: Wejdź do True Reverie Corridor, gdzie spotkasz i zwerbujesz nowych bohaterów z całej Zemurii. Wchodź do losowo generowanych lochów, aby zagrać w różne mini gry, które pozwolą Ci sprawdzić swoje umiejętności.
Uosobienie waleczności: Użyj mechanizmów walki jak Utilize Arts czy Brave Orders oraz przebiegłej taktyki, aby zwyciężyć na polu bitwy. Opanuj nowy system United Front i wykorzystaj potęgę całego zespołu, aby zdziesiątkować wrogów i jednocześnie wzmocnić swoją pozycję.