The Legend of Heroes: Trails to Azure
Po wydarzeniach z Trails from Zero jednostka Special Support Section zyskała nowych członków oraz nowe obowiązki. Niestety narastające w Crossbell napięcie oraz presja ze strony sąsiednich mocarstw zagrażają bezpieczeństwu ich domu i spójności zespołu.
Gdy kilka miesięcy po wydarzeniach z Trails from Zero pokój tymczasowo wraca do Crossbell, zespół Special Support Section próbuje poradzić sobie z nowo zdobytą dzięki swoim bohaterskim czynom sławą.
Niestety pokój nie trwał długo – wkrótce zaczęło pojawiać się wiele nowych organizacji o niecnych zamiarach. To narastające napięcie wraz z presją ze strony Imperium Erebońskiego i Republiki Calvardu spowodowało, że miasto-państwo Crossbell znalazło się na linii ognia. Z bezpieczeństwem ich domu oraz jednością zespołu na szali, Lloyd i jego sprzymierzeńcy muszą przygotować się na nadchodzącą katastrofę. Niestety, nie mają pojęcia, że Crossbell wkrótce stanie się centrum konfliktu, który zadecyduje o jego przyszłości...
Przyszłość miasta-państwa: Poznaj finał historii Crossbell, jednego z kluczowych wątków uniwersum Trails. Co czeka Lloyda Banningsa i jego ekscentryczną ekipę sprzymierzeńców?
Najznakomitsze oddziały Crossbell: Wypróbuj nowe rodzaje ataków w Trails to Azure, w tym Burst i Back Attack, a nawet stwórz swój własny spersonalizowany samochód. Spotkasz również kilka znanych twarzy z serii Trails of Cold Steel!
Potęga przeszłości: Zaimportuj pliki zapisu Trails from Zero, aby rozbudować fabułę poprzez dodatkowe i zupełnie nowe scenki z wydarzeń! Ponadto możesz wykorzystać pliki zapisu Trails to Azure, aby uzyskać bonusy w nadchodzącym wydaniu Trails into Reverie!