The Long Dark
Pełna refleksji gra eksploracyjno-survivalowa dla jednego gracza, która zmusza do myślenia podczas poznawania obszernej, pokrytej śniegiem i lodem dziczy w następstwie geomagnetycznej katastrofie. Tylko Ty, zimno i wszystkie zagrożenia, jakie ma w zanadrzu Matka Natura.
Witaj w świecie THE LONG DARK, gry eksploracyjno-survivalowej, którą czasopismo Wired nazwało „ukoronowaniem całego gatunku”.
Odcinkowy tryb narracji w The Long Dark, WINTERMUTE, obejmuje dwa z pięciu odcinków sezonu pierwszego. Oba odcinki zostały całkowicie przeprojektowane w grudniu 2018 w ramach aktualizacji Redux. Mają nową strukturę misji, najważniejsze momenty akcji, dialogi, animacje i wiele więcej.
Pilot Will Mackenzie (postać, w którą się wcielasz) i dr Astrid Greenwood zostają rozdzieleni po katastrofie samolotu w wyniku tajemniczego błysku na niebie i lądują w dzikich ostępach północnej Kanady. Walcząc o przetrwanie i podejmując desperackie próby odnalezienia Astrid, Mackenzie trafia do miasteczka Milton, gdzie zaczyna rozumieć skalę tej cichej apokalipsy.
W poszukiwaniu Astrid Mackenzie zagłębia się w zimowy, dziki krajobraz. Tajemniczy traper może odegrać kluczową rolę w jej odnalezieniu, ale czy można mu zaufać?
W Milton, które zmaga się ze skutkami katastrofy, zagadkowy nieznajomy ratuje dr Astrid Greenwood (postać, w którą się wcielasz) od śmierci. W Pleasant Valley szaleją śnieżyce, a Astrid musi wykorzystać wszystkie lekarskie umiejętności, żeby pomóc napotkanym ocalałym. Czy odnajdzie Mackenziego i uchyli rąbka tajemnicy, która zawiedzie ich do Perseverance Mills?
Cztery różne tryby Experience umożliwiają dopasowanie poziomu do siebie. Do wyboru masz na przykład tryb Pilgrim, który jest cichy i refleksyjny, lub Interloper, w którym tylko najbardziej doświadczeni surwiwalowcy przeżyją pierwszy tydzień. Jeśli nie odpowiada Ci żaden z nich, skorzystaj z opcji Custom i dopasuj tryb Survival do swoich konkretnych upodobań.
Kilka osobnych trybów Challenge oferuje krótsze misje zaprojektowane na 1–3 godziny, jak Whiteout, podczas której trzeba błyskawicznie zebrać prowiant przed nadchodzącą monstrualnych rozmiarów śnieżycą. Lub Hunted, podczas której uciekasz przed morderczym niedźwiedziem. Przechodź kolejne misje, żeby odblokować Feat, które przydadzą się w dłuższej rozgrywce w trybie Survival. W momencie premiery dostępnych będzie pięć wyzwań, a kolejne pojawią się z kolejnymi aktualizacjami.