The Mageseeker to gra RPG akcji w uniwersum League of Legends, stworzona przez Digital Sun, autorów gry Moonlighter. Wciel się w Sylasa, maga uwolnionego po wielu latach więzienia. Wyzwól Demacię spod tyranii łowców magów za pomocą łańcuchów, które do niedawna cię pętały.
Magia jest wszędzie, nawet na polu walki. Opanuj przeróżne zaklęcia, od palących płomieni po zabójczy lód, i stwórz własny styl rozgrywki. Użyj łańcuchów i obróć magię wrogów przeciwko nim lub załatw ich pięściami – wybór należy do ciebie.
Demacia jest gotowa na rewolucję, ale czy podołasz roli przywódcy buntu? Twoim zadaniem jest odnalezienie magów w całej krainie i nakłonienie ich do walki dla twojej sprawy. Wykorzystaj potęgę rosnącej armii do ulepszenia bazy i odblokowania wyjątkowych umiejętności.
W twoich oczach łowcy magów to prawdziwi kryminaliści, ale reszta świata może nie być gotowa na prawdę. Walcz z potężnymi wrogami i połącz siły z niezapomnianymi sojusznikami – starymi i nowymi. Tylko ty możesz odkryć głęboko ukryte sekrety z przeszłości Demacii i wykorzystać je, by zmienić jej przyszłość.