The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition zapewnia najlepsze wrażenia z nagradzanej gry RPG od Obsidian Entertainment i Private Division. To zremasterowane dzieło jest zdecydowanie najlepszą wersją The Outer Worlds, która obejmuje podstawową grę wraz ze wszystkimi dodatkami.
Znasz już resztę, teraz wróć po to, co najlepsze! The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition zawiera podstawową wersję gry oraz całą zawartość dodatkową i jest najlepszym sposobem na grę w uwielbiane RPG od Obsidian Entertainment. To zremasterowane arcydzieło jest zoptymalizowane, aby stworzyć absolutnie najlepszą wersję The Outer Worlds... nawet jeśli chcesz grać w to docenione przez krytyków RPG absolutnie najgorszą wersją swojej postaci.
Gubisz się w trakcie tranzytu na statku kolonizacyjnym, zmierzającym ku krawędzi galaktyki. Budzisz się dziesięciolecia później i trafiasz w sam środek spisku, który grozi zniszczeniem całej kolonii. Odkryj różne planety i miejsca w Halcyonie, w tym tajemniczą asteroidę Gorgony i cudowne destylarnie Eridanosu. Napotkaj różne frakcje, które są żądne władzy, i zdecyduj, jaką postacią będziesz w tej fabule kreowanej przez samego gracza.