Aktualizacja do edycji The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
Gracze, którzy posiadają już The Outer Worlds i DLC do gry, Morderstwo na Erydanie i Coś się czai na Gorgonie, w Epic Games Store, mogą dokonać aktualizacji do The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition po obniżonej cenie.* Aby włączyć opcję zakupu aktualizacji, gracze muszą być zalogowani na to samo konto Epic Games, którego użyli do zakupu podstawowej wersji gry i powiązanych z nią DLC.