The Outlast Trials
Red Barrels zaprasza do wzięcia udziału w przerażającym doświadczeniu – tym razem w gronie znajomych. Nieważne, czy weźmiesz udział w badaniach w pojedynkę, czy w drużynie, jeśli uda ci się przetrwać wystarczająco długo, by ukończyć terapię, firma Murkoff z radością pozwoli ci odejść… Pozostaje jednak pytanie: czy wciąż będziesz tą samą osobą?
W epoce zimnej wojny ludzkie króliki doświadczalne są wbrew swej woli rekrutowane przez „dobroczyńców” z Murkoff Corporation do testowania zaawansowanych metod prania mózgu i kontroli umysłu. W świecie nieufności, strachu i przemocy twoja moralność zostanie wystawiona na próbę, twoja wytrzymałość sprawdzona, a twój stan psychiczny zmiażdżony.
Wszyscy jesteście więźniami firmy Murkoff znajdującymi się w jednej z placówek korporacji. Możesz zdecydować się wziąć udział w badaniach w pojedynkę lub zmierzyć się z nimi w 2-, 3- lub 4-osobowych drużynach.
Podobnie jak w innych tytułach z serii Outlast sednem rozgrywki jest unikanie wrogów, ukrywanie się przed nimi i podejmowanie prób ucieczki. Firma Murkoff zapewni ci narzędzia, które zwiększą twoje możliwości ukrywania się, stwarzania okazji do ucieczki, spowalniania wrogów i nie tylko. Nie dostaniesz jednak tych narzędzi za darmo i przyjdzie ci ciężko pracować na to, aby je ulepszyć.
Murkoff Corporation porwało cię, aby przeprowadzić na tobie nieetyczne eksperymenty, które wraz z kolejnymi badaniami zmienią twoją psychikę i zachowanie.
Zbieraj dokumenty i przedmioty, które staną się dowodem nadużyć firmy Murkoff wobec jej pacjentów.
W grze The Outlast Trials pojawiają się migoczące światła, które mogą wywołać ataki padaczki u niewielkiej części osób wystawionych na działanie określonych świateł, wzorów lub obrazów. W grze obecna jest również drastyczna przemoc, krew, treści o seksualnym charakterze i przekleństwa. Miłej zabawy.