The Precinct
Wciel się w Nicka Cordella Jr., który prosto z akademii policyjnej trafia na pierwszą linię walki o bezpieczeństwo mieszkańców miasta Averno. Wkrocz do świata trzymających w napięciu pościgów samochodowych, generowanych proceduralnie przestępstw i stylistyki noir rodem z lat 80. Chroń niewinnych i rozwiąż zagadkę śmierci swojego ojca, który zginął na służbie.
Inspirowane klasycznymi filmami o gliniarzach The Precinct to połączenie symulatora policyjnego życia i widowiskowej gry akcji z otwartym światem. Patrolu ulice i odpowiadaj na wezwania, by zwalczać zarówno drobnych przestępców, jak i grube ryby. Stosuj własne metody działania podczas pościgów i strzelanin. Obserwuj, jak zmienia się układ sił w tętniącym życiem mieście z generowanymi proceduralnie przestępstwami, od wykroczeń parkingowych i wyścigów ulicznych po handel narkotykami i napady na banki.
Pędź przez miasto za kierownicą samochodu lub za sterami helikoptera albo podążaj za przestępcami po krętych uliczkach, by postawić ich przed obliczem sprawiedliwości. Nie musisz działać w pojedynkę – zawsze możesz liczyć na innych funkcjonariuszy z Averno dzięki rozbudowanemu systemowi wsparcia, który pozwala prosić o radiowozy, blokady drogowe, kolczatki i inne formy pomocy.
Poznaj zmieniający się półświatek Averno. Przemierzaj różne rejony miasta – od blokowisk po dzielnicę finansową – i spotykaj japiszonów, kloszardów, ulicznych sprzedawców i wściekłych taksówkarzy. Goń podejrzanych przez oświetlone neonami alejki, mokre od deszczu ulice i wielkie, zapuszczone parki. We wszystkich okolicach działa cykl dnia i nocy oraz dynamiczny system pogody. Oto wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych z lat 80. XX wieku w całej swojej neonowo-noirowej chwale.