The Serpent Rogue
The Serpent Rogue to botaniczna gra typu Action RPG, polegająca na eksploracji średniowiecznego świata fantasy, w którym Twoim zadaniem będzie opanowanie sztuki alchemii i ujarzmiania dzikich bestii.
The Serpent Rogue to botaniczna gra typu Action RPG, polegająca na eksploracji średniowiecznego świata fantasy.
Wcielisz się w Strażnika, który dzięki alchemicznym sztuczkom i wielu innym umiejętnościom, będzie musiał ocalić świat przed szerzącą się zarazą. Twórz przedmioty, warz mikstury, przyrządzaj eliksiry, obmyślaj receptury i ocal rzeczywistość przed nieuchronną zagładą!