Popraw formę i sprawność fizyczną swoich Simów, fundując im trening na nowej bieżni wspinaczkowej. Podejmuj wyzwania wspinaczkowe, walcz o najlepszy wynik i poznaj zaawansowane techniki wspinania się, które wprawią Twoich obserwatorów w zachwyt.
Podaruj swoim Simom odzież sportową, która zainspiruje ich do osiągania treningowych celów. Wybierz strój z kolekcji niezwykle barwnych górnych i dolnych części ubioru, włóż w uszy słuchawki i udaj się na siłownię lub pochwal się nowym wyglądem na mieście.