Ty rządzisz swoim biznesem! Stwórz firmę handlową dowolnego rodzaju: piekarnię, butik z modą, galerię sztuki, księgarnię albo inną. Dostosuj każdy aspekt swojego biznesu w trybie budowania i patrz, jak simoleony płyną do Ciebie strumieniami! Wybieraj towary na sprzedaż, dowolnie zarządzaj swoimi pracownikami i przekonuj klientów, by dokonali zakupu.
Naucz swoich Simów nowych umiejętności, aby mogli tworzyć więcej unikalnych obiektów do zabawy w The Sims 4. Zrób doskonałe zdjęcie albo upiecz i udekoruj smakowite danie, korzystając z nowych umiejętności fotografowania i pieczenia. Prezentuj swoje dzieła w domu lub sprzedawaj je, by zarobić nieco dodatkowych simoleonów.