Spotykający się w klubie Simowie przestrzegają Twoich zasad, niezależnie od tego, jak zachowują się normalnie. To daje nowe sposoby pogrywania z nimi! Możesz także poznawać nowych Simów, dołączając do różnych klubów z własnymi zainteresowaniami, charakterem i stylem. Wraz z innymi Simami bierz udział w tajnych imprezach tanecznych, nocnych ogniskach i nie tylko. Zwiedzaj nowy, piękny świat, Windenburg, pełen ekscytujących miejsc spotkań w malowniczym otoczeniu!
W grze The Sims 4 Spotkajmy się to Ty ustalasz zasady, wybierasz członków i urządzasz ekskluzywne siedziby klubów. Spotykający się w klubie Simowie przestrzegają Twoich zasad, co daje nowe sposoby pogrywania z nimi.
Odkryj nowy, piękny świat, Windenburg, w The Sims 4 Spotkajmy się! Spędź popołudnie, relaksując się kawiarni pod otwartym niebem i przyglądając się Simom, delektuj się kolorowymi napojami w miejscowym barze lub zwiedzaj tajemnicze, prastare ruiny.