The Sinking City Artbook & OST
Artbook The Sinking City prezentuje ostateczną kolekcję kluczowych prac produkcyjnych, szkiców, projektów koncepcyjnych i zapierających dech w piersiach obrazów. Ścieżka dźwiękowa The Sinking City pochłania Cię w piękne i krypticzne harmonie Oakmont.
Ponad 160 stron projektów i realizacji postaci, lokacji, pejzaży, potworów od których włos się jeży na głowie, komentarze zespołu artystów - wszystko to pozwoli Wam zanurkować w mroczne i wypełnione nieopisanym obłędem zakamarki świata w duchu twórczości Lovecrafta.
Każdy element oprawy graficznej doskonale oddaje atmosferę gry i ukazuje coraz więcej na temat jej uniwersum. Zajrzyj za kulisy tej klasycznej przygody detektywistycznej i dajcie się porwać tajemniczym nurtom tajemnic Oakmont.
Tajemnicza i nastrojowa wizja dźwięków i melodii w duchu Lovecrafta wypełnia wszystkie trzydzieści utworów, tłocząc w uszy słuchaczy wibracje nie z tego świata. Każda nuta, każda brzmienie mają za zadanie pokazać jaki jest pejzaż dźwiękowy mitologii Cthulhu.