The Sinking City 2
The Sinking City 2 to survival horror przesiąknięty lovecraftiańską grozą w szalonych latach 20. XX wieku. Sprzeciw się pradawnemu bóstwu i eksploruj zatopione zaułki Arkham, śledzony przez umarłych, stawiając na szali jedno życie przeciw całemu miastu.
The Sinking City 2 to survival horror rozgrywany z perspektywy trzeciej osoby, którego akcja dzieje się w Arkham w latach 20. XX wieku. To przemyślana, pełna napięcia gra, w której dostępne zasoby są ekstremalnie ograniczone: presja rośnie w miarę zagłębiania się w historię, ulga przychodzi w postaci chwilowego schronienia, a strach jest czymś, co potrafisz opanować. Pilnuj swojego ekwipunku, rozwiązuj niepokojące zagadki i wracaj, korzystając z odblokowanych skrótów po zapasy i ulepszenia.
The Sinking City 2 czerpie z detektywistycznych korzeni Frogwares, co pozwoliło stworzyć survival horror, którego głębokie korzenie potrafią obudzić najbardziej skryte koszmary. Grę ukształtowała obsesja twórców oraz zbudowana wokół niej społeczność, dzięki czemu to wierne odwzorowanie świata rodem z opowieści Lovecrafta: mity wcielone w życie i niewyobrażalny strach, który towarzyszy ci przez całą rozgrywkę.