The Textorcist – ścieżka dźwiękowa
The Textorcist – ścieżka dźwiękowa to oficjalna ścieżka dźwiękowa obejmująca 17 mocnych utworów z gry. Wszystkie zostały skomponowane przez niezwykłego artystę GosT.