The Uncertain: Last Quiet Day
The Uncertain: Last Quiet Day to fabularna przygodówka z elementami gry logicznej osadzona w postapokaliptycznym świecie. Kontrolujesz RT-217NP, robota do prac inżynieryjnych o niezwykłej ciekawości wobec dawno wymarłej rasy ludzi. Zanurz się w tajemniczy klimat, odkrywając ruiny cywilizacji, rozwiązując różne łamigłówki, które wystawią na próbę Twoją umiejętność logicznego myślenia, i podejmując ważne decyzje w dążeniu do prawdy o zniknięciu ludzkości.