The World Next Door
Inspirowana emocjonalną narracją i porywającą akcją anime i tytułów niezależnych, gra The World Next Door opowiada historię Jun — zbuntowanej nastolatki, która znalazła się daleko od domu w magicznym i tajemniczym świecie Emrys. Spotykając na swojej drodze całe mnóstwo barwnych stworzeń nie z tego świata, Jun musi nauczyć się polegać na nowych kompanach, by wrócić do domu, zanim skończy się jej czas.
W The World Next Door gracze znajdą porywającą mieszankę wciągających elementów powieści wizualnej, wyrazistej fabuły i dynamicznych bitew z łamigłówkami.