The Cycle: Frontier – Howler Tamer Bundle
Bestie z Fortuny III mogą być przerażające, ale co to dla Ciebie! Zademonstruj konkurencji, kto naprawdę jest największym drapieżnikiem planety, dzięki temu zestawowi kosmetycznemu z motywem wyjca.