Rezerwat Mississippi Acres Preserve, znany również jako Magnolia State dzięki rosnącym w okolicy cudnym magnoliom, zajmuje wyjątkowe miejsce w sercach myśliwych. Łowcy kochają go nie tylko ze względu na przepiękne krajobrazy, gdzie charakterystyczne mokradła i urwiska przeplatają się z lasami sosnowymi i mętnymi rzekami, ale też za nietuzinkową faunę i florę. Każdy zakątek rezerwatu Mississippi Acres Preserve gwarantuje wspaniałe przygody i niesamowite wrażenia z polowania.
W obszarach ukształtowanych przez człowieka spodziewaj się szopów praczy przetrząsających kubły ze śmieciami i robiących przy tym niezły bałagan. Z tymi małymi rozrabiakami nie ma żartów! Pamiętaj jednak, by zawsze mieć się na baczności w okolicy rzek lub jezior. W mętnych głębinach czają się aligatory amerykańskie, które cierpliwie wyczekują idealnego momentu na zaatakowanie ofiary.
Ten klasyczny sztucer samopowtarzalny doskonale nadaje się do polowania na małą zwierzynę. Dostępny w trzech wariantach model wyposażono w komorę na amunicję typu .22H. To niezawodna broń, której siła ognia pozwoli Ci utrzymać małych drapieżników z dala od Twojego mienia i żywego inwentarza. Dzięki lekkiej, a przy tym solidnej konstrukcji sztucer Kullman .22H można z łatwością nosić przy sobie podczas długich wypraw łowieckich.
Rezerwat Mississippi Acres Preserve został spustoszony przez niszczycielską powódź, jakiej nie widziano od dekady. Tubylcy musieli ratować się ucieczką i opuścić swoje zalane wodą domy. Członkowie dwóch rywalizujących ze sobą kół łowieckich postanowili zawiązać osobliwy sojusz, który ma postawić lokalną społeczność na nogi. Nie wszystko jest jednak takie, jakim się wydaje. Gdy strażniczka Immi Davis zostaje wciągnięta w nikczemny spisek, sprawy szybko przybierają niepokojący obrót. Czy pomożesz jej odkryć prawdę?
Jeżeli nie masz dostępu do rezerwatu Mississippi Acres Preserve, znajdź gracza, który go ma, i zagraj z nim w trybie wieloosobowym. Dzięki temu możesz cieszyć się całą oferowaną w rezerwacie zawartością z wyjątkiem misji fabularnych.