Fading Embers (ep.3) DLC
„Fading Embers” to trzecia część serii „This War of Mine: Stories”. Obfitujący w wydarzenia scenariusz dodatku koncentruje się na losach Anji, która żyjąc w strefie walk i niosąc ciężkie brzemię, zmaga się z poszukiwaniem odpowiedzi na pytanie o to, co jest ważniejsze – przetr...