Through the Woods
Through the Woods to osadzony w nordyckim świecie horror przygodowy z perspektywy trzeciej osoby, który rozgrywa się na zachodnim wybrzeżu Norwegii. Gra snuje historię matki oraz jej zaginionego syna. Dzięki dynamicznie reagującej narracji doświadczysz fabuły w formie opowieści matki, która opisuje okoliczności towarzyszące zniknięciu jej syna. Gracze podążają ścieżką przerażonej kobiety, która odważyła się wkroczyć do tego koszmarnego, inspirowanego mitologią nordycką i norweskimi podaniami ludowymi miejsca jedynie po to, by odnaleźć swojego syna.
Antagonist to małe studio powstałe w 2014 roku i tworzące gry niezależne, którego siedziba mieści się w Oslo w Norwegii. Zespół skupia się na tworzeniu fabularnych tytułów cechujących się epicką historią i świetną rozgrywką.