Tibia
Tibia to klasyka gatunku MMORPG, która istnieje już od 25 lat. A to oznacza dekady tworzenia treści, globalną społeczność, swobodę robienia tego, co lubisz, i osiągania dzięki temu tak wysokich poziomów, jak chcesz – przy czym każda śmierć oznacza utratę postępów.
Zdobywaj poziomy bez ograniczeń!
W Tibii nie ma limitu poziomów – jeśli nie braknie ci zapału, możesz awansować swoją postać w nieskończoność. A poziomy to nie tylko liczby: z każdym awansem poczujesz, że twoja postać staje się silniejsza. Inni gracze również to zauważą, chociażby dlatego, że twoja postać zacznie poruszać się szybciej (chyba że będzie dla nich zbyt szybka). Nie ma też ograniczeń w ulepszaniu umiejętności postaci, a do tego możesz gromadzić tyle złota i zasobów, ile tylko chcesz. Bez względu na to, co robisz i jak długo grasz, stale będziesz się rozwijać.
Uważaj jednak – robienie postępów w Tibii to nie bułka z masłem. Po drodze możesz doświadczyć niepowodzeń, ale ostatecznie wszystko zależy do ciebie. Poza tym możesz mieć pewność, że gra będzie zawsze szanować twoje wysiłki i zainwestowany w nią czas. Nawet jeśli przestaniesz grać na dłużej, twoje postacie będą tak samo silne, jak w dniu twojego odejścia, i tak będzie zawsze. Nie każdy w Tibii może zostać bohaterem, ale jeśli będziesz ciężko pracować, aby zwiększyć swoją siłę, bogactwo i moc, z pewnością poczujesz się jak bohater.
Pieczołowicie stworzony świat fantasy Tibii był stale rozszerzany, rozwijany i ulepszany od 1997 roku. Regularnie dodawane są też kolejne treści, a dwie duże coroczne aktualizacje wprowadzają nowe zadania, obszary, funkcje, mechaniki rozgrywki i rozwijają historię świata. Mamy więc więcej niż wystarczająco treści, aby zaoferować ci wszystko, co lubisz robić w grach MMORPG, jak: pokonywanie skomplikowanych bossów z drużyną lub grindowanie solo we własnym tempie, dominowanie nad innymi w PvP lub wykorzystywanie swojego ekonomicznego sprytu na rynku, dekorowanie swojego domu lub wyciąganie maksimum z sesji łowieckich.
Możesz grać w Tibię za darmo tak długo, jak chcesz, a jeśli to ci nie wystarczy, możesz wykupić konto Premium, aby odblokować jeszcze więcej treści i możliwości. Aktualizacje nie są skierowane wyłącznie do graczy z postaciami na wysokim poziomie i dokładamy wszelkich starań, aby stare treści pozostawały aktualne i oferowały coś więcej niż tylko nostalgiczny urok. Tibia składa się z tak wielu fascynujących elementów, że jeszcze żaden gracz nie widział ich wszystkich. Niektóre zagadki pozostają nierozwiązane nawet po tych wszystkich latach – może to właśnie tobie uda się to w końcu zmienić?
Opanuj walkę o wysokie stawki!
Śmierć w Tibii oznacza utratę części ciężko zdobytych punktów doświadczenia, umiejętności, a nawet cennych przedmiotów, więc walka jest ryzykownym przedsięwzięciem, które z pewnością podnosi poziom adrenaliny. Strategia, którą wybierzesz w walce i decyzje, które podejmiesz w ferworze bitwy, zadecydują, czy będziesz świętować ekscytujące zwycięstwo, czy poniesiesz gorzką porażkę. Wyciągaj wnioski z błędów, które z pewnością popełnisz, aby osiągnąć prawdziwe mistrzostwo i stać się budzącym strach wojownikiem!
Zostaw ślad w swoim świecie!
Każdy świat gry w Tibii jest domem dla tysięcy graczy, którzy znają się i wspierają – lub rzucają sobie wyzwania. Nie ma żadnych serwerów, które oddzielałyby graczy, ani instancji, do których możnaby uciec, co pomaga w tworzeniu prawdziwych społeczności. Wszystko jest w rękach graczy, nawet tam, gdzie PvP jest opcjonalne: każdy świat gry ma swoje własne zwyczaje, tożsamość i historię, a także oferuje ci szansę na wyrobienie sobie nazwiska: szanowanego przez przyjaciół, budzącego postrach wśród wrogów i znanego wszystkim.