Ticket to Ride
Zrozumienie zasad Ticket to Ride – oficjalnej adaptacji najlepiej sprzedającej się gry planszowej Days of Wonder – zajmuje mniej niż minutę – ale opanowanie jej do perfekcji potrwa mnóstwo czasu. Ponad 70 milionów rozgrywek online i nowa gra zaczynająca się średnio co 4 sekundy! Oprócz ekscytującego wieloplatformowego trybu asynchronicznego dla wielu graczy, będą oni mogli korzystać z intuicyjnego interfejsu użytkownika, funkcji mediów społecznościowych pozwalających na dzielenie się ekscytującymi momentami oraz zupełnie nowych map.