Tin Hearts
Za każdym genialnym wynalazkiem kryje się niesamowita historia. Twórcy uznanej przez krytyków serii Fable przedstawiają Tin Hearts – wciągającą grę logiczną opowiadającą porywającą historię o miłości i kompromisie.
Poprowadź oddział psotliwych żołnierzyków przez świat pełen piękna, magii i tajemnic, używając szeregu fantastycznych, innowacyjnych wynalazków, aby odbijać się, strzelać i szybować do celu. Maszeruj przez ponad 40 poziomów zaginających czasoprzestrzeń, wymagających zagadek i twórz nowe ścieżki dla Twoich zabawek. Rozwiązuj coraz bardziej złożone zagadki, aby odkryć emocjonującą historię Alberta Butterwortha – genialnego wynalazcy z epoki wiktoriańskiej.
Rozwiązuj relaksujące zagadki we własnym tempie, słuchając pięknej ścieżki dźwiękowej nagradzanego kompozytora Matthewa Chastneya, który pracował nad tytułami takimi jak „JOKER”, „Chernobyl” i „Bridgerton”.
Tin Hearts została stworzona przez byłych członków niezwykle utalentowanego zespołu Lionhead Studios odpowiedzialnego za uznaną przez krytyków serię Fable.