Tiny Tina's Wonderlands: Coiled Captors
Przygotuj się na wymagającą podróż przez pierwsze Zwierciadło Tajemnic Vesper i litościwie połóż kres starożytnemu bogu!
Eony temu Coiled pojmali swą najważniejszą jak dotąd ofiarę – przedwiecznego boga! Uwięzili go w skórzastym i uzbrojonym w ostre zębiska ciele potężnego seawarga, a potem wtrącili go w głąb skutej mrozem góry. Tylko ty możesz uwolnić „Chumsa” (to upokarzające imię raczej go nie cieszy) z cielesnego więzienia. Aby tego dokonać, musisz przeprawić się przez lodowate pustkowia, położone w sercu pustyni ruiny i wilgotne, pełne wrogów jaskinie.
Tkwisz w samym centrum zaciętego konfliktu między pełzającymi Coiled i rozgniewanymi mieszkańcami morskich głębin. Jeśli chcesz się z tego wykaraskać, brnij przed siebie.