To The Rescue!
To The Rescue! to urocza symulacja schroniska dla psów. Zajmij się wyjątkowymi psami i znajdź odpowiedni dom dla jak największej ich liczby. Udoskonalaj schronisko, kontroluj ogniska chorób i dowiedz się, co lubi każdy z psów. Pomagaj przy tym prawdziwym schroniskom dla zwierząt!