Graj we wszystkich oryginalnych trybach w pojedynkę lub ramię w ramię ze znajomym w lokalnych trybach dla dwóch graczy. Pokaż swój styl i kreatywność dzięki ulepszonym funkcjom tworzenia skateparków („Create-A-Park”) i skaterów („Create-A-Skater”). Rywalizuj z innymi graczami z całego świata o pozycję w rankingu w trybach gry wieloosobowej.