Edycja Deluxe
Graj we wszystkich oryginalnych trybach w pojedynkę lub ramię w ramię z kimś znajomym w lokalnych trybach dla dwóch graczy. Pokaż swój styl i kreatywność z ulepszonymi funkcjami tworzenia skateparków (Create-A-Park) i skaterów (Create-A-Skater). Rywalizuj z innymi graczami z całego świata o pozycję w rankingu w trybach gry wieloosobowej.