Torchlight
Legiony dziwnych stworzeń, zwabione Żarem, zaczęły wypełzać z jaskiń położonych pod spokojną wioską Torchlight. W tej uznanej przez krytyków grze RPG akcji możesz wcielić się w jednego z trzech potężnych bohaterów, aby wyruszyć w podziemia w poszukiwaniu niezmierzonej fortuny i chwały. Podróż prowadzi przez losowo generowane środowiska pełne nowych potworów, skarbów, zagadek i różnych przedmiotów.
Karta graficzna 3D zgodna z DirectX z co najmniej 64 MB pamięci adresowanej (na przykład ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2 lub Intel GMA 950)