Jak mogę utworzyć konto Torque Motorsport?
Do gry w Torque Drift 2 wymagane jest konto Torque Motorsport. Utworzenie konta Torque Motorsport jest prostym procesem.
Zapisać się
Podaj prawidłowy adres e-mail, aby mieć pewność, że będziesz otrzymywać ważne powiadomienia. Dostęp do tego adresu e-mail jest niezwykle istotny, ponieważ będzie to główny kanał komunikacji z naszym zespołem.
Zweryfikować
Po podaniu adresu e-mail wyślemy Ci kod weryfikacyjny. Wpisz ten kod na stronie, aby zakończyć proces tworzenia konta.
Podaj swoje dane
Po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego zostaniesz poproszony o wybranie nazwy użytkownika, ustawienie hasła zabezpieczającego konto i określenie kraju/regionu.
Przeczytaj Regulamin i utwórz
Kliknij link na dole strony rejestracji, aby uzyskać dostęp do naszego Regulaminu konta i zapoznać się z nim.
Gratulacje!
Jeśli zapomniałeś hasła lub z jakiegoś powodu chcesz je zresetować, możesz to zrobić wchodząc do panelu i klikając przycisk „Resetuj hasło”. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, aby otrzymać wiadomość e-mail z kodem weryfikacyjnym umożliwiającym zresetowanie hasła.
Torque Drift 2 jest tworzony w sposób iteracyjny, a funkcje i aktualizacje są często wydawane, abyś mógł grać, cieszyć się i przekazywać opinie. Uważamy, że gra może nigdy nie być tak naprawdę „ukończona”, ponieważ będziemy ją nadal ulepszać zgodnie z sugestiami społeczności.
Chociaż podstawowy zestaw funkcji, który zidentyfikowaliśmy, planujemy ukończyć do końca 2024 r.
Torque Drift 2 jest obecnie tworzony przez nasz zespół wraz ze społecznością w oparciu o plan działania dotyczący funkcji i zawartości. Gra nie jest jeszcze w pełni funkcjonalna.
Tak! Stronę z raportami o błędach znajdziesz na ekranie ustawień gry lub bezpośrednio na Discordzie Torque Motorsport.