Total Reload
Znajdziesz się w niesamowitym pojedynczym mechanizmie, imponującym w swojej skali. Przejmując kontrolę nad jego samotnym rezydentem Sztuczną Inteligencją o imieniu HAWKING, będziesz mógł odwiedzić wiele lokacji wypełnionych różnorodnymi urządzeniami technicznymi.
Świat gry TOTAL RELOAD składa się z wielu lokacji połączonych specjalnymi urządzeniami do szybkiego przemieszczania się, zwanymi Transporterami Kwantowymi.
Każda lokacja ma różne źródła energii, które musisz połączyć w jedną sieć z Transporterami Kwantowymi. Niektóre źródła energii znajdują się w trudno dostępnych miejscach, a aby się tam dostać, będziesz musiał użyć przewodów, aby tymczasowo dostarczyć energię do różnych obiektów: ruchomych platform, siatek czujników, filtrów energii i zamkniętych drzwi.
W TOTAL RELOAD musisz nauczyć się „myśleć przewodami”, czyli innymi słowy zrozumieć, że poprzez tymczasowe zasilanie różnych obiektów możesz dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc.
Fabuła gry zostanie przedstawiona w nietypowy sposób. Na początku przejmiesz kontrolę nad ciałem głównego bohatera – Sztucznej Inteligencji o imieniu HAWKING, podczas gdy umysł SI będzie funkcjonował niezależnie i zda sobie sprawę, że ciało jest teraz kontrolowane przez kogoś innego. Dlatego umysł HAWKINGA będzie okresowo komunikował się z Tobą za pomocą komentarzy tekstowych, które będą pojawiać się na ekranie w określonych momentach. A w niektórych lokacjach znajdziesz specjalne symbole, które można skanować w różnych sekwencjach i za pomocą tego systemu tworzyć pytania dla AI.
Jest to opowieść o samotności i trudnych wyzwaniach stawianych samemu sobie, opowieść o poszukiwaniu absolutnej, uniwersalnej wiedzy. W pewnym sensie jest to metaforyczna narracja ukryta pod science fiction o samych twórcach gry, którzy samotnie próbują wykonać trudne zadanie i pokonać różne przeszkody intelektualne. Gra będzie również zawierać odniesienia do dzieł prawdziwych postaci, na przykład do piosenek zespołu rockowego Muse i książki Roberta Heinleina.