Total War: WARHAMMER
Uwielbiana gra Total War: WARHAMMER łączy turową kampanię skupioną na rozbudowie imperium z dynamicznymi bitwami w czasie rzeczywistym – wszystko to w niesamowitym uniwersum Warhammer Fantasy Battles.
U świtu nowej epoki czekają cię setki godzin rozgrywki. W Total War: WARHAMMER świat pełen legendarnych bohaterów, gigantycznych potworów, skrzydlatych istot, magicznych burz i regimentów koszmarnych wojowników budzi się do życia.