Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
Przynieś zagładę Staremu Światu jako Sigvald Wspaniały, Archaon Wszechwybraniec lub Kholek Pożeracz Słońc. Zgromadź groźne, splugawione przez Chaos armie złożone z grasantów, elitarnych opancerzonych wojowników Chaosu, straszliwych potworów i niszczycielskich piekielnych dział.
Wojownicy Chaosu działają jak horda i nie muszą zajmować osad. Zamiast tego podróżują wraz z całą infrastrukturą i przeczesują świat, szerząc zniszczenie.