Total War: WARHAMMER - Grombrindal The White Dwarf
Grombrindal, Biały Krasnolud to bohater z legendarnych czasów – potężny żywy symbol nadziei i krasnoludzkiej dumy, który w nagłej potrzebie może pojawić się, aby pomóc dawim pokonać trudności.
Jako legendarny lord z unikalnymi mechanikami kampanii, zadaniami, cechami i umiejętnościami Grombrindal wzbogaca kampanię krasnoludów o moc nowych wrażeń.