Total War: WARHAMMER – Isabella von Carstein
Władając od początku Zachodnią Sylvanią, Izabella może dowodzić armiami w wielkich kampaniach jako głowa rodu von Carsteinów. Potęga innych wampirów, które jej podlegają, jest tym większa, im bardziej są jej oddane, a gdy pojawi się na polu bitwy ze swym umiłowanym Vladem von Carsteinem, kochankowie będą nawzajem się wzmacniać.
Jako legendarny lord z unikalnymi mechanikami kampanii, zadaniami, cechami i umiejętnościami Izabella wzbogaca kampanię wampirów o moc nowych wrażeń.