Total War: WARHAMMER – Wurrzag
Wurrzag, najpotężniejszy herold Gorka i Morka, odprawia podczas bitwy opętańczy taniec, z własnej woli prąc ku sercu konfliktu, od którego czarodzieje na ogół trzymają się z daleka. Co więcej, osobnicy obdarzeni magicznym talentem powinni omijać Wurrzaga szerokim łukiem, w przeciwnym razie może spotkać ich seria fatalnych nieszczęść!
Jako legendarny lord z unikalnymi mechanikami kampanii, zadaniami, cechami i umiejętnościami Wurrzag wzbogaca kampanię zielonoskórych o moc nowych wrażeń.