Total War: WARHAMMER III – Mother Ostankya – Shadows of Change
Ten pakiet wprowadza Matkę Ostankię – nowego legendarnego lorda dla frakcji Kisleva. Można ją wykorzystać w kampaniach „Imperia Nieśmiertelnych” i „Królestwa Chaosu”. Dodatek zawiera również nowe jednostki, postacie oraz sławne regimenty.
Opowieści o potworach i upiornych straszydłach towarzyszą ludziom od wieków, lecz krążąca pośród kislevickich dzieci baśń, której morał przypomina im o konsekwencjach nieposłuszeństwa, nie jest zwykłą gminną opowiastką. Matka Ostankia istnieje naprawdę. Oddana strażniczka ojczystej ziemi rozliczy każdego, kto podniesie na nią rękę, czerpiąc moce z serca kniei, bagien i oblastów, których strzeże. Gdy wojna zapuka do jej drzwi, stanie w pierwszym szeregu, chroniąc wojowników Kisleva i siejąc terror wśród tych, z którymi przyjdzie im się zmierzyć.
Córy Lasu nasycają czarnoksięskie moce Matki Ostankii w chacie czarownicy. Dzięki nowemu rzadkiemu surowcowi, duchowej esencji, możesz korzystać ze składników zebranych podczas gry, aby tworzyć potężne inkantacje i wykorzystywać klątwy zdolne diametralnie zmienić przebieg całej kampanii.
Zmuszaj wrogie armie do błyskawicznego opuszczenia twoich ziem, likwiduj spaczenie w całych prowincjach na zawołanie, zwiększaj dramatycznie potencjał swoich jednostek za pomocą czarów i wyzwól pełnię czarnoksięskich mocy wiedźmy, odnajdując Klątwę Zagłady – ostateczną, tajemniczą moc Matki Ostankii, która uchroni święte ziemie Kisleva.
Straszliwa i przerażająca bestia, przez wielu znana jako Czyhający w Puszczy, wnosi na linie frontu Kisleva ogrom swych rozmiarów i potencjał rozbijania jednostek piechoty. Pozostawiona bez nadzoru, bestia ta rozdziera wrogie oddziały na strzępy, po czym zbiega skryć się w leśnej głuszy i wynurza się zeń, by rozpocząć kolejne łowy.