Total War: WARHAMMER II – The Queen & The Crone
Rozegraj nowe kampanie jako Alarielle (elfy wysokiego rodu) lub Starucha Hellebron (mroczne elfy). Obie mają dostęp do m.in. wyjątkowych nowych jednostek, archetypów lorda i bohatera oraz celów i mechanik kampanii.