Touch Type Tale
Touch Type Tale to strategiczna gra czasu rzeczywistego z nowatorską mechaniką pisania na klawiaturze, złożoną kampanią fabularną i sieciowym trybem rankingowym, która zadowoli nawet najbardziej doświadczonych fanów gatunku.
Podczas wciągającej kampanii jednoosobowej dołączysz do naszego niecodziennego bohatera, Paula, który usiłuje zwalczyć zagrażające mu zło. Tron stoi pusty, a u wrót zamku gromadzą się barbarzyńcy. Aby ocalić królestwo, Paul musi opuścić swój dom i wyruszyć w drogę.
Dostępne w ramach mechaniki pisania asynchroniczne opcje językowe pozwalają cieszyć się fabułą, a jednocześnie sprawdzić swoją znajomość języka obcego.