TowerFall Ascension
TowerFall Ascension jest ostateczną wersją popularnego tytułu o walkach łuczników. To 4-osobowa gra towarzyska inspirowana klasykami ze złotego wieku „kanapowych” gier dla wielu graczy, która pozwala stoczyć mnóstwo zabawnych i emocjonujących starć ze znajomymi. Podstawowa mechanika jest prosta i łatwa do przyswojenia, lecz trudna do perfekcyjnego opanowania, a walki są wyjątkowo zacięte. Rabuj skrzynie ze skarbami, aby zyskać dające przewagę moce, naucz się łapać strzały lecące w Twoją stronę lub pokonaj przeciwników, skacząc im na głowy. W TowerFall najlepiej grać przeciwko znajomym, siedząc ze skrzyżowanymi nogami na podłodze w takiej odległości, by w razie czego dać przeciwnikowi kuksańca.
Nowością w Ascension jest kooperacyjny tryb Quest dla 1 lub 2 graczy. Podczas rozgrywki trzeba współpracować, by razem odpierać ataki potworów i wrogich łuczników w różnych zakątkach krainy TowerFall. Warto wybrać się na tę przygodę, jeśli nie masz pod ręką większej grupki znajomych, z którymi możesz się zmierzyć.
Tajemnicze portale prowadzą do czterech nowych pól bitew znajdujących się w niesamowitej alternatywnej rzeczywistości TowerFall. Walcz na pokładzie legendarnego widmowego statku Amaranth, na mrocznych bagnach Dreadwood lub w niszczejących halach Darkfang. Wkrocz do Kataklizmu, wszechogarniającego wiru, który po każdym ukończonym etapie w unikalny sposób zmienia wygląd poziomu. Walcz ze znajomymi z użyciem nowych wariantów i typów strzał.
Połącz siły ze znajomymi w zupełnie nowym trybie Dark World – kooperacyjnej kampanii dla 1-4 graczy. Utoruj sobie drogę do szkaradnych bossów i wypróbuj nowy, legendarny poziom trudności. Poszerz listę grywalnych wojowników o nieumarłego pirata Vaingloriousa Ghoula i 9 innych alternatywnych łuczników.
Dark World dodaje również narzędzie do tworzenia poziomów, pozwalające graczom budować i udostępniać własne wieże do trybu Versus.