Train Life: A Railway Simulator
Po raz pierwszy w historii symulacji kolejowych można być jednocześnie maszynistą i właścicielem kolei! Pokieruj lokomotywą i powiększ swoje kolejowe imperium, negocjując umowy i rozwijając sieć połączeń.
Przewieź pasażerów lub towary przez 10 krajów i odkryj ze swojej kabiny wiejskie krajobrazy, miasta, lasy i góry Europy. Każda lokomotywa ma własne cechy (moc, hamulce itp.), które trzeba opanować, aby fachowo sterować pociągiem, jednocześnie przestrzegając znaków kolejowych i dostosowując się do warunków pogodowych.