Train Life: Supporter Edition
Przejmij stery legendarnego pociągu parowego Orient-Express, prowadzonego przez Compagnie Internationale des Wagons-Lits i przemierzaj jego historyczną trasę, tylko w Train Life!
SUPPORTER EDITION jest automatycznie przyznawana wszystkim, którzy uczestniczyli we wczesnym dostępie do Train Life.