Caltrain MP15DC Diesel Switcher
Do wykonywania różnorodnych zadań specjalnych kolej miejska Caltrain wykorzystuje dwie wszechstronne lokomotywy EMD MP15DC, które pierwotnie użytkowano w Southern Pacific.
MP15DC to wielozadaniowa lokomotywa o tradycyjnej, zakończonej kabiną konstrukcji spalinowej lokomotywy manewrowej. Wyróżnia ją jednak zastosowanie wózków, które umożliwiają obsługę głównych linii. MP15DC to czteroosiowa (B-B) lokomotywa o mocy 1500 koni mechanicznych (1119 kW) napędzana 12-cylindrowym silnikiem EMD serii 645 i wyposażona w prądnicę prądu stałego. Produkowało ją przedsiębiorstwo Electro-Motive (EMD) w latach 1974–1980. Powstało łącznie 351 lokomotyw MP15.
Lokomotywa MP15DC z gry Train Sim World 2 w kolorowym malowaniu Caltrain to wspaniała rekonstrukcja tej charakterystycznej maszyny. Zadbano w niej o niesamowitą szczegółowość, w pełni interaktywne, wiernie odwzorowane sterowanie i realistyczne osiągi. Teraz otrzymujesz okazję wypróbowania maszyny Caltrain MP15DC w różnych autentycznych zadaniach, począwszy od rozłączania i zestawiania pociągów w warsztatach w San Jose, poprzez obsługę ciężkich pociągów roboczych na głównej linii, aż po udzielanie pomocy zepsutym pociągom miejskim.
Uwaga: aby skorzystać z tej zawartości, trzeba posiadać dodatek Peninsula Corridor: San Francisco – San Jose, który jest nabywany osobno. Ponieważ jest to część Preserved Collection, funkcje pozostają takie same jak w oryginalnym wydaniu.