DB BR 101
Dzięki starannie wykonanej i przemyślanej konstrukcji DB BR 101 szybko udowodniła, że jest wydajną, szybką lokomotywą pasażerską. Będąca ikoną w każdym calu i siłą napędową narodu lokomotywa jest gotowa do służby w Train Sim World 2!