Hauptstrecke Rhein-Ruhr: Duisburg – Bochum
Obsługuj ruchliwe połączenia regionalne i dojazdowe z pokładu słynnego, nowoczesnego zespołu trakcyjnego w Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr.