Northern Trans-Pennine: Manchester – Leeds
Twoim zadaniem jest przewożenie pasażerów po słynnej trasie Trans-Pennine Railway. Zarządzaj swoimi potężnymi lokomotywami i rozkoszuj się przewożeniem niedzisiejszych ładunków, przemierzając krętą trasę między angielskimi wzgórzami Pennine Hills. Czy to jako maszynista, pasażer, czy po prostu obserwator, możesz chłonąć widoki i dźwięki dawno zapomnianego etapu w historii brytyjskiej kolei.