Peninsula Corridor: San Francisco – San Jose
Obsługując San Francisco i część słynnej kalifornijskiej „Doliny Krzemowej” od lat 80. XX wieku, Caltrain przerodziła się w innowacyjną kolej dojazdową, którą podróżuje ponad 17 milionów pasażerów rocznie. Wykorzystując należące do Caltrain lokomotywy spalinowe EMD F40PH-2CAT i wyposażenie Nippon-Sharyo Gallery, musisz zadbać o to, by tysiące osób dojeżdżających codziennie do pracy docierało do niej na czas i w dobrym humorze.