Sherman Hill: Cheyenne – Laramie
Majestatyczność czołowego, współczesnego transportu kolejowego Ameryki – dynamiczność i ciągły ruch, trudne nachylenia, potężne lokomotywy z silnikiem Diesla, zachwycające krajobrazy Zachodu oraz niezwykła historia – wyraża się w legendarnej trasie Sherman Hill Union Pacific. A teraz Sherman Hill pojawi się w Train Sim World 2!
Przez dziesięciolecia trasa Sherman Hill, o trudnym 1,5-procentowym nachyleniu w stronę zachodnią, prowadząca przez góry Laramie, była obsługiwana przez największe i najpotężniejsze lokomotywy Union Pacific, od osławionej lokomotywy Big Boy w erze parowozów po dzisiejsze lokomotywy trzeciej generacji z silnikami Diesla o wysokiej liczbie koni mechanicznych, ciągnące wagony dwupoziomowe, pojazdy, ładunki do frachtu, węgiel i nie tylko.
Na trasie Sherman Hill w Train Sim World 2 możesz pokierować nowoczesną i mocną lokomotywą Union Pacific o sile 4300 KM, Electro-Motive SD70ACe, oraz weteranką EMD SD40-2 z 3000 KM, żeby przewieźć duże ładunki z rozległych bocznic w Cheyenne i Laramie. Trasa obejmuje 7 rodzajów nowoczesnego sprzętu do transportu i postawi przed Tobą wyzwania inżynieryjne w mnóstwie scenariuszy. Ma też mnóstwo rozkładów jazdy!