Train Sim World 5: wyrusz na pokładzie różnych kursów pasażerskich na malowniczą trasę Pfälzische Ludwigsbahn! Od kolejek podmiejskich po kręte trasy ICE – ciesz się rozmaitym tempem jazdy po torach między Kaiserslautern a ruchliwym węzłem przewozowym Mannheim.
Pfälzische Ludwigsbahn dzieli się na dwie wyraźne połowy: proste, równe torowiska między Mannheim i Neustadt; za tą stacją ściana lasu zwiastuje początek ciasnych zakrętów i wąskich dolin, wśród których tory wiją się, sunąc dalej na zachód, do Kaiserslautern.
Zostań w Train Sim World 5 maszynist(k)ą lub konduktorem/konduktorką na pokładzie pasażerskich połączeń DB i odkrywaj uroki tej wyjątkowej linii. Zaprezentowana w wersji z początku dekady 2010 trasa obejmuje nowo wybudowaną trzecią nitkę torów między Ludwigshafen a Limburgerhof, a maksymalna prędkość na niej to 160 km/h.
Włącz zespół trakcyjny BR 425 do jazdy na trasach S-Bahn w regionie Rhein-Neckar, suń po torach w ICE 3M i kursuj wahadłowo w klasycznym BR 111. Wachlarz pojazdów składa się na całość barwnego doświadczenia jazdy na malowniczej trasie Pfälzische Ludwigsbahn.